System partnerski

Aktualne porównanie

Forum: Kiedy rachunek za telefon ulega przedawnieniu?

Dodaj nowy temat

Kiedy rachunek za telefon ulega przedawnieniu?

Operator telekomunikacyjny ma trzy lata na dochodzenie zapłaty zaległego rachunku.
Zobacz artykuł

Dodaj komentarz

ile to jest: captcha =   

Opinie o produktach

Wybierz firmę:
  • Meritum Bank ● Kredyt gotówkowy

Witam wszystkich. Jak najbardziej polecam ten bank czyli Meritum Bank. Jestem rolnikiem i wziołem tam kredyt na zakup ciągnika.Część... (czytaj więcej)

• Getin Leasing ● leasing samochodów osobowych

Każde sprawdzenie twojego samochodu w EFL- na prośbę policji lub straży miejskiej 50 PLN. Podpisanie ubezpieczenia z inną firmą niż wskazuje... (czytaj więcej)

• Energia dla firm Sp. z o.o. ● C12b

" " Rewelacyjna firma - oszczędności naprawdę extra. Żadna firma mi takich nie zaproponowała. Zmienili mi taryfę, zredukowali moc bierną -... (czytaj więcej)

• Lendon.pl ● Szybka pożyczka LendON.pl

Mi się podoba u nich, że można sobie samemu ustalić okres spłaty i potem w razie potrzeby jeszcze go przedłużyć. Dobre mają podejście do... (czytaj więcej)

• Lendon.pl ● Szybka pożyczka LendON.pl

Dobrze, ze w umowie podaja od razu wszystko na tacy, a nie kombinuja i ukrywaja oplaty po katach. Z chwilowkami trzeba byc ostroznym, ale tej firmie... (czytaj więcej)

• Profi Credit ● Pożyczka gotówkowa

tez się dziwię, ze od roku firma nie upomniała się o swoje pieniądze, ale tak to jest, że ludzie biorą pożyczki, nie wywiązują się ze... (czytaj więcej)

• Vivus.pl ● Szybka pożyczka

Namnożyło się teraz tych firm, ale to chyba dobrze, że jest konkurencja to mamy w czym wybierać. Ja niedawno pożyczałam 1000zł w niewielkiej... (czytaj więcej)

• Bank BGŻ ● Konto Nr 1

Najpierw 2zl przy wyplacie pozniej 5zl a co jesli czlowiek nie ma na chleb nie polecam (czytaj więcej)

• Vivus.pl ● Szybka pożyczka