Wróć na stronę kategorii

G11k Policz i zmień

Opinia: Zaufanie pogrzebane 2018-01-13 | 11:54 0 | 18

Proszę Państwa. proszę sprawdzić , jak rzetelna jest Energa . W Gdańsku oczekiwanie zimowe na prąd przy ul Sołeckiej 19 trwa od dwóch tygodni. NIC NIE MOŻNA ZROBIĆ! A tak chlubi się ekipa misiewiczów, że jest przyjazna i SPRAWNA ZAWODOWO. Infolinia niekompetentna, zbywają, zgubili umowę, prądu nie ma. Fajne państwo?

Opinia: Zaufanie 2018-01-13 | 11:47 0 | 10

Energa jest nierzetelna. Nie gwarantuje umów w terminie. Zwodzi. Odgranicza się od klienta. Zostawili mieszkanie bez prądu, a zobowiązali się w ciągu kilku dni założyć licznik. A następnie będą prognozować. Nie słuchają klientów w wolne dni, nie pracują sobie, jak inni operatorzy. Zostawiają ludzi samych sobie. Misiewiczowskie niekompetencje. STRASZNE!!!

Opinia: klient nabity w butelkę 2017-02-10 | 22:22 2 | 0

Oferta G11K (Energa-Premium) to podstępne wyciąganie kasy od klienta. Różnica w opłatach pomiędzy G11 a G11K jest taka ,że przy ofercie G11K rachunek za energię jest droższy o około 35zł.(!!!) nie licząc groszowych różnic przy opłatach stałych. Przede wszystkim dochodzi opłata handlowa w wys.26zł.!!! A także pozostałe inne opłaty stałe .
A więc przy zawieraniu umowy w Enerdze należy zwracać szczególną uwagę na podsuwane przez pracownika Biura Obsługi Klienta pisma do podpisu w których widnieje wyrażanie zgody na ofertę Energa_Premium !
Ponadto pisma są napisane tak drobnym drukiem ,że nie sposób dopatrzeć się tam podstępnego zapisu o tejże ofercie, a tym bardziej nic nie napisano tam o cenach i innych dodatkowych kosztach ,które poniesiemy prze kolejne trzy lata ! Co sumie wyniesie ponad 1 tysiąc zł. !!!
Ja w tej sprawie zwracam się o interwencję do UOKiK Gdyni.

Opinia: JanM 2016-11-15 | 11:45 3 | 0

Nie dajcie się nabrać na taryfę G11k, jest tam ukryta opłata handlowa 15,99 brutto PLN miesięcznie. Umowy nie przysyłają. Jak tylko mi się skończy umowa odchodzę z ENERGA i wszystkie radzę to samo. Praktyki ja Amber Gold.

No ale pisze przecież : opłata handlowa 2.50 zł (przy e-fakturze )

Opinia: Oszukany 2016-05-23 | 14:55 5 | 0

Nie dajcie się nabrać na taryfę G11k, jest tam ukryta opłata handlowa 15,99 brutto PLN miesięcznie. Umowy nie przysyłają. Jak tylko mi się skończy umowa odchodzę z ENERGA i wszystkie radzę to samo. Praktyki ja Amber Gold.

Opinia: JAN 2015-12-04 | 20:21 6 | 1

Ja tak samo przerabiam ten temat.Sprawa ciągnie się od miesiąca kwietnia ( telefon - propozycja zmiany taryfy ) moja odpowiedz : że zapoznam się z umową.
W sierpniu dokonano bez mojej zgody i podpisu na umowie zmiany taryfy na liczniku energii z G11 na G12. Odstąpiłem od umowy ( dostałem ją w sierpniu )wysyłając odcinek odstąpienia od umowy z pismem przewodnim i e-mailem. Po wielu moich monitach potwierdzono mi odstąpienie, ale do tej pory nie została zmieniona taryfa na liczniku , co przy moim miesięcznym rozliczeniu rzeczywistym sprawia trudność,gdyż na liczniku figurują 2 pozycje odczytu.Monituję , piszę , straszę i nic. Dziś wysłałem kolejnego e-maila i czekam,Zamierzam zmienić dostawcę ,chociaż klientem tej firmy samego początku.

Opinia: troy 2015-10-01 | 14:23 10 | 0

Postanowiłem zmienić taryfę G11 na inną , gdyż zamierzam zainstalować piece akumulacyjne elektryczne czyli takie które mogą pobierać energie w czasie tańszej taryfy (nocnej)a ogrzewać w ciągu dnia . Pani w dziale obsługi klienta zaoferowała mi taryfę G12k tzn dwustrefową tańsza energia w godzinach 22-6 i 13-15 oraz weekendy , można by rzec ,że otrzymałem taka ofertę jakiej oczekiwałem więc się zgodziłem i oczekiwałem na dostarczenie nowej umowy pocztą . W domu siadłem do obliczania kosztów ogrzewania i miałem wrażenie że jestem frajer ,przy taryfie którą jeszcze mam koszt 1 kwh to 0,3134 a ww/g nowych stawek 1kwh 0,47 w czasie droższej taryfy i 0,32 w czasie tańszej czyli drożej niż mam teraz przez cały dzień. Udałem się do DOK i zapytałem Panią czemu mam płacić drożej za tańszą taryfę od tej którą mam dotychczas w odpowiedzi usłyszałem że mam gwarancje niezmiennej ceny przez 4 lata i takie są warunki ,jak powiedziałem ,że chcę zrezygnować Pani się chyba obraziła jak mogę nie skorzystać z tak atrakcyjnej oferty(ale chyba dla nich). Napisałem odstąpienie od nowej umowy ,które z łaską zostało potwierdzone.

Opinia: Danuta 2015-09-22 | 16:41 9 | 0

Ja też się dałem w to wrobić. Dzwonił jakiś facet z Energii, mówił o wzroście za kw dopiero po 3 miejscu po przecinku i że przez 4 lata cena się nie zmieni, nie pamiętam czy w ogóle wspominał mi o tej opłacie handlowej...Jak zobaczyłem pierwszy rachunek, że wychodzi mi drożej o jakieś 20 zł przy podobnym zużyciu, to się mocno wpieniłem, wysłałem im maila o rezygnacji z tej umowy, odpisali mi, że minęło już 14 dni od zawarcia umowy telefonicznej i jeśli chcę zerwać umowę to musiałbym im do 2019 płacić 50 zł miesięcznie!!! Zdębiałem, ale przypomniałem sobie, że oni mi tej umowy ani na pocztę ani na maila nie przesłali, nie mogłem się z nią nawet zapoznać. Więc wystosowałem kolejnego maila,że jeżeli mi nie przywrócą poprzedniej to zwrócę się do UOKiK -u. Było to 2 czerwca,do dziś czekam na odpowiedź. Myślę, że sensownie byłoby powiadomić media i akcję nagłośnić,żeby Ci złodzieje nie oszukali następnych

Mnie też nabrali .Szczerze mówiąc po Enerdze tego bym się nie spodziewała.Teraz jak jakakolwiek firma zadzwoni z propozycją ''gwarancji'' to usłyszy brzydkie słowo s....lac

Opinia: vikimoust 2015-09-02 | 08:03 8 | 0

ENERGA: Cena energii jest 0,3050 zł/KWh w taryfie G11 zużywając ok 150 kW / miesiąc i po uwzględnieniu opłaty handlowej 15,99 zł /miesiąc cena 1kWh rośnie do 0,4116 zł czyli cena energii wzrasta momentalnie o 34% to jest drakońska podwyżka cen energii, jednak dla nowego odbiorcy nie ma możliwości podpisania innej umowy jak tylko z promocją stałej ceny. Tak tylko w Polsce można robić z Klientem co się chce. gwarancja stałej ceny dotyczy tylko ceny energii, która będzie spadać, rosnąć będzie cena przesyłu a tego już gwarancja stałej ceny nie obowiązuje.

Opinia: adamkus 2015-08-27 | 16:31 1 | 0

~Irena emerytka
Opinia z dnia: 17-05-2015

jak by to wygladało gdy miesiecznie zurzywam okolo 320kw na miesiac. Czy przy takim zurzyciu to sie oplaca, mimo tej oplaty handlowej czy mimo wszystko bym przeplacil...

Przy 239 kWh na miesiąc place 160 zł. Czyli zaraz po uzyskaniu gwarancji stałej ceny mój rachunek wzrośnie o ok. 10% od razu. W tym roku zostało jeszcze 4 miesiące kiedy to cena nie wzrośnie obojetnie czy podpiszemy czy nie także jesteśmy w plecy ok. 60 złotych. Dalej to już trzeba policzyć sobie, ale przykładowo jakby była podwyżka 5% oczywiście mówimy tu tylko o jednym składniki czyli energii czynnej w moim rachunku jest to ok. 60 złotych to zyskuje miesięcznie 3 złote no i jestem do tylu 12 złotych każdego miesiąca 2016 roku. No i tak dalej i dalej. Także wątpię żeby to komukolwiek się opłacało poza oczywiście energa. To jest właśnie energa ciągle myślą o tym jak tu człowieka wy....mać a nie np. o modernizacji sieci.

Opinia: przemo 2015-08-13 | 19:22 0 | 0

Ja też się dałem nabrać zgłosiłem reklamację i przyjeli

Opinia: gosia 2015-07-29 | 09:31 2 | 0

Do mnie też dzwonili, ale jak sobie przeliczyłam to wychodzi mi drożej, a to głównie za sprawą opłaty handlowej, bo mało kto pomyśli, że ta opłata jest naliczana za każdy miesiąc, a rachunki większość ludzi ma za 2 m-ce. Tak więc ta opłata wynosi nie 15 zł do rachunku tylko 30. Jak popatrzyłam na rachunki z poprzednich lat to ceny sprzedaży energii były wyższe(na fakturze trzeba patrzeć na pkt 1- rozliczenie sprzedaży energii elektrycznej). Wzrosły ceny za dystrybucję (pkt 2 na f-rze). Nie wiadomo, które koszty wzrosną w następnych latach. Dlatego ja nie zdecyduję się na podpisanie umowy, bo moim zdaniem mi się nie opłaca. No i mam tu jedną uwagę do osób, które czują się oszukane. Jak ktoś dzwoni z propozycją umowy, to nie zgadzajcie się od razu. Poproście o telefon za kilka dni, policzcie sobie, poszukajcie w internecie, jak zadzwonią drugi razto zapytajcie o to co nie zrozumieliście, a nie sugerujcie się tym, że mówią że liczba klientów jest ograniczona i trzeba szybko podjąć decyzję. Jak mówi stare przysłowie:co nagle to po diable

Opinia: Zirytowana 2015-06-11 | 09:58 4 | 0

Mama ostatnio przepisala na siebie umowe w Energa zaproponowali umowe z GWARANCJA CENY do 5 lat. Pyta sie gdzie jest haczyk, komsultantka mowi ze nie ma.
A tu przychodzi faktura z opłatą handlowa, wczesniej nie bylo tej oplaty, i jeszcze za okres 28,01 - 06,02,2015 a oplata liczona za 2 miesiace 26zł o co chodzi z ta opłata.
A dzwonie na infolinie czekam i czekam a tam baba mowi ze jak tak przyszlo to trzeba zaplacic i koniec tematu.



Ja też dałam się na to nabrać!!! Mnie pan konsultant zapewniał, że żadnych dodatkowych opłat nie będę ponosiła!!! Zwykli oszuści nic po za tym, jeśli nie uznają mojej reklamacji to będę się ubiegała odszkodowania drogą sądową!!! Znam takich co z nimi wygrywają!!!

Opinia: Lepinio 2015-06-10 | 13:53 3 | 0

Ja też się dałem w to wrobić. Dzwonił jakiś facet z Energii, mówił o wzroście za kw dopiero po 3 miejscu po przecinku i że przez 4 lata cena się nie zmieni, nie pamiętam czy w ogóle wspominał mi o tej opłacie handlowej...Jak zobaczyłem pierwszy rachunek, że wychodzi mi drożej o jakieś 20 zł przy podobnym zużyciu, to się mocno wpieniłem, wysłałem im maila o rezygnacji z tej umowy, odpisali mi, że minęło już 14 dni od zawarcia umowy telefonicznej i jeśli chcę zerwać umowę to musiałbym im do 2019 płacić 50 zł miesięcznie!!! Zdębiałem, ale przypomniałem sobie, że oni mi tej umowy ani na pocztę ani na maila nie przesłali, nie mogłem się z nią nawet zapoznać. Więc wystosowałem kolejnego maila,że jeżeli mi nie przywrócą poprzedniej to zwrócę się do UOKiK -u. Było to 2 czerwca,do dziś czekam na odpowiedź. Myślę, że sensownie byłoby powiadomić media i akcję nagłośnić,żeby Ci złodzieje nie oszukali następnych

Opinia: DannFd 2015-06-08 | 17:34 1 | 0

~Irena emerytka
Opinia z dnia: 17-05-2015

jak by to wygladało gdy miesiecznie zurzywam okolo 320kw na miesiac. Czy przy takim zurzyciu to sie oplaca, mimo tej oplaty handlowej czy mimo wszystko bym przeplacil...

Opinia: kkom 2015-06-08 | 10:58 0 | 0

witam ja też odstąpiłam listownie od umowy w terminie 14 dni, ale nie rozumiem czemu wysłali mi f-re za 1 dzień o wartości 0,00 zł.?

Opinia: Piotruś Pan 2015-06-04 | 14:46 0 | 0

Witam!
Ja też dałem się namówić na nową umowę. Mam pytanie, czy ktoś ma informację jakie są koszty odstąpienia od umowy po terminie 14 dni.
Pozdrawiam!

Opinia: Bart 2015-06-03 | 07:30 2 | 0

Ja też zawarłam umowę przez telefon, chyba mi rozum odjęło na moment. Teraz czekam za dokumentami na emila i tam ma być formularz dotyczący odmowy. Czekam z niecierpliwością.

Niestety i ja czekałem na takiego maila - nie doszedł. Za to umowa przyszła pocztą po jakiś 10 dniach, a już w czasie oczekiwania na umowę uruchomili ją - nie zdążyłem się nawet z nią zapoznać... Masakra już mija miesiąc od kiedy wysłałem im odstąpienie i nic, dzwoniąc do nich od każdego konsultanta dowiaduję się czego innego, to już doprowadza mnie do szału...

Opinia: Monika 2015-06-02 | 16:31 1 | 0

Proszę o informację czy bez problemu odbyło się odstąpienie od umowy. Ja dałam się wczoraj omamić przez telefon, teraz czekam na maila, aby móc zrezygnować. Tylko denerwuję się, że coś pójdzie nie tak i nie wykręcę się z tego. Czy ktoś mógłby napisać wzór odstąpienia od takiej umowy. Z góry dziękuję


Ja również dałam się omamić otrzymalam maila z umową po czym od razu odeslałam maila z inofrmacją o rezygnacji z tej umowy.
Mimo to podpisali ze mna umowę (na ebok zmienili date zawaracia umowy) od tej pory nalicza mi o wiele wyzszy rachunek. Jestem w trakcie wyjaśniania dlaczego mimo, iż nie wyraziłam zgody na umowe i tak zmieniono mi umowę.

Opinia: Karolina 2015-06-01 | 22:17 1 | 0

Ja miałam w sobotę niemiłą sytuację dotyczącą tej firmy- jest ona moim dostawcą prądu na działce. Zadzwoniła do mnie Pani i prawie wrobiła mnie w umowę na dostarczanie prądu na adres zamieszkania twierdząc, ze tam też są oni moim dostawcą, ponieważ ma tak napisane. Poczułam się oszukana. Uważam, że próbowano mnie wrobić w podpisanie umowy. Tak się nie postępuje!

Opinia: JELEŃ 2015-05-29 | 21:36 2 | 0

LUDZIE !!!!! ta firma jest GENIALNA!! UWAGA na czym polega cały MYK
1. złapać ludzi na hasło
2.niby stała cena ,ale jak zrobić aby firma na tym nie straciła ?hm PROSTE wprowadzić opłatę handlową 15 zł.za miesiąc- co daje 180 zł.na rok razy 5 lat- 900 zł.,
3.czyli ci co się złapali NIC nie zyskają, podwyżka na samych kilowatach jeśli będzie być może pokryję tę opłatę
4. piszę to bo sam jestem jeleniem- po tym jak dałem się nabrać okazało się że zużyłem o 30 kw mniej prądu niż poprzednio a rachunek za 2 miesiące o 30 zł większy ! OMIJAĆ Z DALEKA

Opinia: niezadowolony klient 2015-05-29 | 10:47 1 | 0

Odradzam!!

Opinia: bobiczek 2015-05-28 | 20:31 2 | 0

ja tez zawarlam taka ustną umowe..przyszly papiery..mąz zaraz odesłal odmowe faxem..zobaczymy, mam nadzieje że w pore sie wycofaliśmy ..dziady wszedzie naciagają...

Opinia: aga 2015-05-28 | 15:56 1 | 0

Ja tez dałam się omamić telefonicznie, czy ktoś już zrezygnował z umowy? jak to wygląda ?
kurier przynosi i odsyłamy niepodpisane czy odstąpienie od umowy?

Opinia: Marlena 2015-05-27 | 18:07 0 | 1

Fatalna firma.nie polecam!!!!!! poprosiłam o wyjaśnienie dlaczego naliczyli mi odsetki za nieterminową wpłatę /termin płatności faktury był do 7.04.2015 ja wpłaty dokonałam 4.05.2015/ P.konsultantka poinformowała mnie,że to są doliczone odsetki za rok 2014 po rozmowie telefonicznej i nie potrafiła logicznie wyjaśnić za coNapisałam więc reklamację i....
Po napisaniu reklamacji eBOK/2015/159093 Pani M. K. odpisała mi że nie może udzielić mi żadnych informacji gdyż dziękuję za zgłoszenie. W odpowiedzi uprzejmie informuję, że odpowiedź w przedmiotowej sprawie może zostać udzielona tylko stronie umowy lub osobie upoważnionej do reprezentowania Klienta. Służy to ochronie danych naszych Klientów na podstawie Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych. /// Tylko, że ja żona płacę rachunki i jakoś biorą pieniążki od osoby z którą umowy nie podpisali //// jakby było mało Pani pouczyła mnie /osobę nieupoważnioną/ o innej formie płatności Zachęcam do skorzystania z „Płatności Online” - wygodnej i szybkiej formy opłacania faktur za energię elektryczną. Usługa pozwala na dokonanie błyskawicznego przelewu internetowego bez konieczności aktywacji i wypełniania formularzy z danymi. W celu dokonania Płatności Online wystarczy na platformie eBOK wejść w zakładkę: Płatności/Należności i wybrać fakturę, która ma zostać uregulowana.
Szczegóły oferty dostępne są na stronie: http://www.energa.pl/platnosci-online.
JESTEM BARDZO ROZCZAROWANA MIMO,ŻE ZAPŁACIŁAM W TERMINIE TO MNIE OKRADLI

Opinia: littlesomia 2015-05-26 | 15:39 0 | 0

Proszę o informację czy bez problemu odbyło się odstąpienie od umowy. Ja dałam się wczoraj omamić przez telefon, teraz czekam na maila, aby móc zrezygnować. Tylko denerwuję się, że coś pójdzie nie tak i nie wykręcę się z tego. Czy ktoś mógłby napisać wzór odstąpienia od takiej umowy. Z góry dziękuję

Opinia: KIKI 2015-05-21 | 15:30 0 | 0

Chyba gwarancja dodatkowej opłaty w zależności od wariantu np. na 48 miesięcy do każdego rachunku opłata handlowa 16 lub 15 zł a i tak gwarancja jest tylko na kilowatogodziny a pozostałe opłaty i tak mogą wzrosnąć. Prąd mamy najdroższy w Unii Europejskiej , ropa staniała. Na pewno prąd aż tyle nie podrożeje. Powinni obniżyć rachunki dla odbiorców inaczej ludzie będą zmieniać sprzedawców. Porównywarka sprzedawców energii wszystko mówi.

Opinia: Jagna 2015-05-21 | 01:14 0 | 0

Ja tez dostałam propozycję stałej niskiej ceny jako stały klient. Pan omamił mnie telefonicznie więc zgodziłam się na tą umowę, która miała być ANEKSEM! Cały dzień dziś szukałam haczyka do tej stałej ceny i niestety znalazłam...Przy porównaniu faktury sprzed 5 lat stała cena plasuje się na minimalnie wyższym poziomie, jednak to opłata zmienna znacznie wzrosła a ta oferta nie gwarantuje jej stałości. No i dodatkowa OPŁATA HANDLOWA, której nie było w ogóle wcześniej a o której pan raczył wcale nie wspominać... Ale w załączniku mam wzór odstąpienia od umowy więc odsyłam go czym prędzej poleconym za potwierdzeniem odbioru! Mam na to 14 dni więc z tego skorzystam niezwłocznie.

Opinia: kk 2015-05-20 | 21:17 0 | 0

Jak odstąpić od umowy?, ja już czekam 8 dzień na jakieś dokumenty i nic nie przychodzi,a jest 14 dni na odstąpienie od umowy, co robić?

Proponuję napisać samemu pismo wysłać ze zwrotką lub złożyć osobiście z potwierdzeniem przyjęcia i wysłać jego kopię do wiadomości UOKIK

Opinia: Irena emerytka 2015-05-17 | 19:29 0 | 0

Ja też zawarłam umowę przez telefon, chyba mi rozum odjęło na moment. Teraz czekam za dokumentami na emila i tam ma być formularz dotyczący odmowy. Czekam z niecierpliwością.

Też zawarłam taką umowę 11 maja na 4 lata, a ponieważ korzystam z e-boka więc powiedzieli mi że nie mogą przysłać umowy w formie papierowej.Przysłali zatem pocztą elektroniczną po 2-óch dniach.W komplecie była nowa umowa i załączniki.Większość załączników szczególnie regulaminu gwarancji stałej ceny nie dotyczyła mojej umowy lecz umów zawartych do 31 marca.No ale dalej zaczęłam analizować umowę i regulaminy dotyczące umów zawartych po 1 kwietnia/które poszukałam na innych stronach / i doszłam do wniosku czy aaby przy zużyciu 100 kw nie zapłacę trochę więcej niż dotychczas .Myślę też że wybierają te osoby które zużywają mało energii/bo inaczej musieliby za dużo dokładać do tego interesu/co się łączy również z wiekiem wybranych osób.Są to przeważnie ludzie w podeszłym wieku którzy nie bardzo ogarną te wszystkie regulaminy/w dodatku w moim przypadku bardzo poplątane/.Jutro odstąpię odumowy.Kusi mnnie też jakieś ostre pisemko do Energa Obrót sa w gdańsku.

Opinia: zuza 2015-05-12 | 10:05 0 | 0

Ja też zawarłam umowę przez telefon, chyba mi rozum odjęło na moment. Teraz czekam za dokumentami na emila i tam ma być formularz dotyczący odmowy. Czekam z niecierpliwością.

Opinia: justa 2015-05-08 | 21:54 0 | 0

Do mojej mamy też dzwonili z propozycją zawarcia umowy stałej ceny. Na szczęście kobieta ma głowę na karku( dodam , że jet to osoba starej daty). Pogoniła natręta jak trzeba. Oświadczyła że dopóki nie zobaczy umowy i nie przeczyta nie będzie się na nic decydować. Rozmowa była prześmieszna hehhe

Opinia: kkom 2015-05-08 | 09:33 0 | 0

Jak odstąpić od umowy?, ja już czekam 8 dzień na jakieś dokumenty i nic nie przychodzi,a jest 14 dni na odstąpienie od umowy, co robić?

Opinia: MS 2015-05-07 | 20:36 0 | 0

Uwaga na GWARANCJĘ STAŁEJ CENY!!! Osoby posiadające już umowę kompleksową z Energą, tzn, że od Energii i kupujecie energię i jest on dystrybutorem, czyli dostajecie jedną fakturę za prąd. --> Konsultant dzwoniąc do Was i proponując nową umowę GWARANCJĘ STAŁEJ CENY poinformuje, że będziecie płacić opłatę handlową JEDYNIE w wysokości 15 zł zaproponuje równolegle odstąpienie od faktur papierowych na rzecz faktur elektronicznych dzięki czemu obniżycie o 1 zł opłatę handlową i teraz UWAGA! Nie wspomni Wam, że obecnie opłaty handlowej NIE PŁACICIE!! Czyli, że Wasze rachunki wzrosną o te 15 zł miesięcznie!! Proszę Was czytajcie umowy i pytajcie konsultantów o każdy szczegół! Na marginesie dodam, że jest to pierwszy raz kiedy spotykam się z nieuczciwą, moim zdaniem, praktyką ze strony tej firmy.

Również zawarłam umowę gsc przez telefon. Konsultantka poinformowała mnie o opłacie handlowej. Wydawało mi się, że do tej pory nie ponosiłam takiej opłaty, więc zapytałam ją jaka jest wysokość opłaty handlowej w mojej dotychczasowej umowie. Konsultantka odpowiedziała, że nie może tego sprawdzić, bo nie ma dostępu do tych danych. Jutro zamierzam odstąpić od umowy.

Opinia: naciągnięty przez energę 2015-05-07 | 19:25 0 | 0

Może trzeba pójść z tym do sądu, ja też o opłacie handlowej dowiedziałem się dopiero po jakimś czasie na pewno nie w trakcie podpisywania umowy, na szczęście tylko na 3 lata,

Opinia: slawoo 2015-05-07 | 16:57 1 | 0

Uwaga na podpisanie umowy oferty stałej ceny. Konsultant zachwalał ale nie powiedział o opłacie handlowej energa posuwa się do tanich chwytów aby tylko naciągnąć i co więcej swoich stałych klientów żenada !!!!!!!!!!

Opinia: kk 2015-05-06 | 12:41 0 | 0

A jeżeli nie zgodzę sie na gwarancję stałej ceny to będę bulił wg nowego cennika i jest w nim jeszcze drożej. Co uważacie - wypowiadać (mam czas do 7.05.15) czy nie?

Uciekaj czym prędzej, póki masz czas. List za zwrotnym poświadczeniem odbioru będzie najskuteczniejszy.

Opinia: z 2015-05-04 | 23:09 0 | 0

A jeżeli nie zgodzę sie na gwarancję stałej ceny to będę bulił wg nowego cennika i jest w nim jeszcze drożej. Co uważacie - wypowiadać (mam czas do 7.05.15) czy nie?

Opinia: Olga 2015-05-01 | 12:32 0 | 0

Witam, proszę o informacje co zrobi c w przypadku , gdy umowa została zawarta przez telefon i będzie przesłana poczta mailem. Jeśli umowa zostanie wysłana w ciągu 14 dni od jej telefonicznej zawarcia , czy nie będzie za późno na wysłanie odmowy. Proszę także o informacje na jaki adres wysłać takowa odmowę.Pozdrawiam

Opinia: OLga 2015-05-01 | 11:54 0 | 0

Uważajcie na GWARANCJA STAŁEJ CENY w Enerdze!! Tak naprawdę to dostaniecie gwarancję dodatkowego wydatku. W fakturze co miesiąc dopisują opłatę handlową 12,19 zł netto czyli np. za okres 3 lat zapłacimy extra 540 zł brutto. Opłata handlowa i opłata abonamentowa niby dwie różne opłaty a tak naprawdę płacimy dwa razy za to samo. Nie dajcie się nabrać.
Dzień dobry.
Mam pyanie do Pana,odnośnie tej taryfy stalej ceny.
Czy ma Pan stronę gdzie mozna wysłać wypowiedzenie dotyczącej tej taryfy?
OfertaGSC@energa.pl - w mailu od nich był wpis: W przypadku braku akceptacji, Prosimy o udzielenie odpowiedzi zwrotnej o treści: NIE - umowa, na nasz adres mailowy: OfertaGSC@energa.pl, za pomocą funkcji „prześlij dalej”. Jest to niezbędne w celu prawidłowego powiązania Państwa odpowiedzi ze sprawą procedowaną w Wydziale Zarządzania Umowami. Tym samym istotne jest aby temat wiadomości pozostał bez zmian.

Opinia: myma 2015-04-24 | 19:05 0 | 0

Odeslac im dokumety

Opinia: roth 2015-04-24 | 12:16 0 | 0

czy opłaca się podpisać umowę [gwarancja stałej ceny] z energom
NIE!!
Jak skutecznie wycofać sie z podpisanej umowy?

Umowę podpisaną poza siedzibą firmy można wypowiedzieć w ciągu 10 dni. Ale z tą firmą załatwienie najprostszej sprawy trwa co najmniej 2 miesiące.

Opinia: brak.pulsu 2015-04-24 | 08:48 0 | 0

Faktury z Energi dostaję (z powodu mojego lenistwa) nadal papierowe. Jedna nie dotarła, a ponieważ niedawno zmienił się rytm przysyłania faktur, nie zorientowałem się, że zalegam z płatnością. Wezwanie przyszło poleconym z zapowiedzią opłaty za wystawienie w kwocie 34zł. Do tej pory przez 15 lat płaciłem terminowo, do tego brak faktury - odwołałem się. W odpowiedzi (odmownej) przeczytałem, że doręczaniem faktur zajmuje sie firma zewnętrzna i Energa nie może odpowiadać za skutki niedoręczenia. Uuuuch, głupota i arogancja. Czekam na kolejną fakturę. Jeśli będzie ta kara, zmieniam operatora i piszę skargę do UOKiKu
Sam sobie zawiniles i szukasz winy w innych. Brawo :-)

Nie wiem, dlaczego twierdzisz, że Pan wyżej sam sobie zawinił.
Skoro ma prawo, i jest mu wygodniej, korzystać z formy papierowej to Dostawca powinien rozwiązać ten problem w porozumieniu z Odbiorcą. Popieram rówież pomysł o skardze do UOKiKu

Opinia: Andrzej 2015-04-23 | 08:10 0 | 0

czy opłaca się podpisać umowę [gwarancja stałej ceny] z energom
NIE!!

Jak skutecznie wycofać sie z podpisanej umowy?

Opinia: Andrzej 2015-04-23 | 08:08 0 | 0

czy opłaca się podpisać umowę [gwarancja stałej ceny] z energom
NIE!!

Jaka jest skuteczna procedura wycofania się z podpisanej umowy?

Opinia: Andrzej 2015-04-23 | 08:07 0 | 0

Uwaga na GWARANCJĘ STAŁEJ CENY!!! Osoby posiadające już umowę kompleksową z Energą, tzn, że od Energii i kupujecie energię i jest on dystrybutorem, czyli dostajecie jedną fakturę za prąd. --> Konsultant dzwoniąc do Was i proponując nową umowę GWARANCJĘ STAŁEJ CENY poinformuje, że będziecie płacić opłatę handlową JEDYNIE w wysokości 15 zł zaproponuje równolegle odstąpienie od faktur papierowych na rzecz faktur elektronicznych dzięki czemu obniżycie o 1 zł opłatę handlową i teraz UWAGA! Nie wspomni Wam, że obecnie opłaty handlowej NIE PŁACICIE!! Czyli, że Wasze rachunki wzrosną o te 15 zł miesięcznie!! Proszę Was czytajcie umowy i pytajcie konsultantów o każdy szczegół! Na marginesie dodam, że jest to pierwszy raz kiedy spotykam się z nieuczciwą, moim zdaniem, praktyką ze strony tej firmy.

Co mogę zrobić aby wycofać się z takiej umowy którą podpisałem przez telefon?

Opinia: pakas 2015-04-14 | 12:06 1 | 0

Też ostrzegam !!!

Opinia: K 2015-04-10 | 10:00 0 | 0

czy opłaca się podpisać umowę [gwarancja stałej ceny] z energom

NIE!!

Opinia: Klientka 2015-04-10 | 09:58 0 | 0

Uwaga na GWARANCJĘ STAŁEJ CENY!!! Osoby posiadające już umowę kompleksową z Energą, tzn, że od Energii i kupujecie energię i jest on dystrybutorem, czyli dostajecie jedną fakturę za prąd. --> Konsultant dzwoniąc do Was i proponując nową umowę GWARANCJĘ STAŁEJ CENY poinformuje, że będziecie płacić opłatę handlową JEDYNIE w wysokości 15 zł zaproponuje równolegle odstąpienie od faktur papierowych na rzecz faktur elektronicznych dzięki czemu obniżycie o 1 zł opłatę handlową i teraz UWAGA! Nie wspomni Wam, że obecnie opłaty handlowej NIE PŁACICIE!! Czyli, że Wasze rachunki wzrosną o te 15 zł miesięcznie!! Proszę Was czytajcie umowy i pytajcie konsultantów o każdy szczegół! Na marginesie dodam, że jest to pierwszy raz kiedy spotykam się z nieuczciwą, moim zdaniem, praktyką ze strony tej firmy.

Opinia: radomir90 2015-04-09 | 07:43 0 | 0

czy opłaca się podpisać umowę [gwarancja stałej ceny] z energom

Opinia: Alice 2015-03-21 | 23:03 0 | 0

Uważajcie na GWARANCJA STAŁEJ CENY w Enerdze!! Tak naprawdę to dostaniecie gwarancję dodatkowego wydatku. W fakturze co miesiąc dopisują opłatę handlową 12,19 zł netto czyli np. za okres 3 lat zapłacimy extra 540 zł brutto. Opłata handlowa i opłata abonamentowa niby dwie różne opłaty a tak naprawdę płacimy dwa razy za to samo. Nie dajcie się nabrać.
Dzień dobry.
Mam pyanie do Pana,odnośnie tej taryfy stalej ceny.
Czy ma Pan stronę gdzie mozna wysłać wypowiedzenie dotyczącej tej taryfy?

OfertaGSC@energa.pl - w mailu od nich był wpis: W przypadku braku akceptacji, Prosimy o udzielenie odpowiedzi zwrotnej o treści: NIE - umowa, na nasz adres mailowy: OfertaGSC@energa.pl, za pomocą funkcji „prześlij dalej”. Jest to niezbędne w celu prawidłowego powiązania Państwa odpowiedzi ze sprawą procedowaną w Wydziale Zarządzania Umowami. Tym samym istotne jest aby temat wiadomości pozostał bez zmian.

Opinia: Rafał 2015-03-19 | 10:27 0 | 0

Uważajcie na GWARANCJA STAŁEJ CENY w Enerdze!! Tak naprawdę to dostaniecie gwarancję dodatkowego wydatku. W fakturze co miesiąc dopisują opłatę handlową 12,19 zł netto czyli np. za okres 3 lat zapłacimy extra 540 zł brutto. Opłata handlowa i opłata abonamentowa niby dwie różne opłaty a tak naprawdę płacimy dwa razy za to samo. Nie dajcie się nabrać.

Dzień dobry.
Mam pyanie do Pana,odnośnie tej taryfy stalej ceny.
Czy ma Pan stronę gdzie mozna wysłać wypowiedzenie dotyczącej tej taryfy?

Opinia: lukasz 2015-03-16 | 19:08 1 | 0

a ja jestem zadowolony taniej;)

Opinia: rybka 2015-03-12 | 20:45 0 | 0

Nie polecam tej firmy zmianę rachunku załatwiam już 8 miesięcy punkty obsługi klienta nie posiadają odpowiednich druków i klienci są zbywani a i do adresata też im cięzko rachunek wysłać dopiero wtedy wysyłają jak termin upłynie i to z karą.

Opinia: Stanisław 2015-03-08 | 22:34 0 | 0

Uważajcie na GWARANCJA STAŁEJ CENY w Enerdze!! Tak naprawdę to dostaniecie gwarancję dodatkowego wydatku. W fakturze co miesiąc dopisują opłatę handlową 12,19 zł netto czyli np. za okres 3 lat zapłacimy extra 540 zł brutto. Opłata handlowa i opłata abonamentowa niby dwie różne opłaty a tak naprawdę płacimy dwa razy za to samo. Nie dajcie się nabrać.

Opinia: robi 2015-03-03 | 09:28 0 | 0

ja równiez korzystam z Novum i polecam, bo moje rachunki zmalały.

Opinia: Kazio II 2015-02-26 | 19:09 2 | 0

Energa to cwaniaki, nasyła firmy windykacyjne pomimo, że rachunki były płacone na bieżąco. Nie ma odpowiedzi na pytanie w celu wyjaśnienia- wymyślają zadłużenie. Omijajcie tę firmę !!!

Opinia: niepoprawny optymista 2015-02-25 | 21:16 0 | 0

gwarancja stałej ceny jest ok-przynajmniej wiem jak zaplanować wydatki. Tauron i enea zaskoczyła moją rodzinę ciągłymi zmianami i propozycjami u jednych zapłacili za nieświadomość 50,-.. mam wrażenie ,że zatrudnili byłych bankowcòw- expertòw jak robić wodę z mòzgu- kurcze nikomu już nie można wierzyć

Opinia: Akurat 2015-02-23 | 17:38 0 | 0

są też inne firmy dające gwaracncje ceny, np. novum. tam to działa lepiej.

Opinia: efo 2015-02-18 | 14:06 0 | 0

Mama ostatnio przepisala na siebie umowe w Energa zaproponowali umowe z GWARANCJA CENY do 5 lat. Pyta sie gdzie jest haczyk, komsultantka mowi ze nie ma.
A tu przychodzi faktura z opłatą handlowa, wczesniej nie bylo tej oplaty, i jeszcze za okres 28,01 - 06,02,2015 a oplata liczona za 2 miesiace 26zł o co chodzi z ta opłata.
A dzwonie na infolinie czekam i czekam a tam baba mowi ze jak tak przyszlo to trzeba zaplacic i koniec tematu.

Opinia: iza 52 2015-02-10 | 23:49 0 | 0

Masakra co robią z ludźmi. Stawka zamrożona a jednak nie bo po 3 latach rośnie.Oplata handlowa najwyższa na rynku bo prawie 16 zł przy f-rze papierowej.Chciałam uruchomić zabezpieczenie ale...tu wszystko się wyklucza. Wybrałam gwarancje ceny w Tauron, tam stawka jest stała. Umowę dostarczyl mi kompetentny pracownik z ktorym wczesniej sie umowilam.Proszta umowa.Dane takie jak przez tel.poinformowala mnie konsultantka-jestem w szoku ale profesjonalizm w kazdym wydaniu bo obsluga posprzedazowa tez okazala sie kompetentna.Po raz pierwszy po zlych dosw.,cos takiego jak sie mowi.Jeszcze jedno ceny wzrosly a ja mam cene jak w umowie.Ludzie zacznijcie myslec.Energa ostatnio zawyzala mi tak rach,ze wyszlo mi 2000 zl za 2 mies.,gdzie nawet nie bylo spisania licznika,2 mies.walczylam bo zuzylam 400kilowato,jak zmienilam szybko przyszlo prawidlowe rozl.ludzie tak nie traktuje sie klientow wiernych.Tak wlasnie energa traci klt.

Opinia: ja 2015-01-11 | 11:07 0 | 0

Faktury z Energi dostaję (z powodu mojego lenistwa) nadal papierowe. Jedna nie dotarła, a ponieważ niedawno zmienił się rytm przysyłania faktur, nie zorientowałem się, że zalegam z płatnością. Wezwanie przyszło poleconym z zapowiedzią opłaty za wystawienie w kwocie 34zł. Do tej pory przez 15 lat płaciłem terminowo, do tego brak faktury - odwołałem się. W odpowiedzi (odmownej) przeczytałem, że doręczaniem faktur zajmuje sie firma zewnętrzna i Energa nie może odpowiadać za skutki niedoręczenia. Uuuuch, głupota i arogancja. Czekam na kolejną fakturę. Jeśli będzie ta kara, zmieniam operatora i piszę skargę do UOKiKu

Sam sobie zawiniles i szukasz winy w innych. Brawo :-)

Opinia: Wolontariuszka Krysia 2014-12-29 | 19:22 1 | 0

Mi wyłączył prąd przed świętami za małą zaległość - taka akcja aby szybko wymusić spłatę pieniędzy od ludzi bez żadnego dodatkowego ostrzeżenia... Oczywiście odrazu uregulowałem należność, ale na ponowne podłączenie licznika a co za tym idzie samego prądu czekałem prawie tydzień czasu. Sami sobie przemyślcie czy chcecie być tak traktowani.

Dziś ich przedstawiciele byli u mnie w domu (Bytom) GRZECZNYM PODNIESIONYM TONEM POWIEDZIAŁAM DZIĘKUJĘ

Opinia: julka 2014-12-29 | 17:44 0 | 0

Jestem nową klientką ,z której Energa robi sobie żarty. Chcę płacić za prąd, ale od tygodni nie otrzymałam jeszcze ani jednej faktury. Poprzedni właściciele otrzymują faktury za moją energię elektryczną i denerwują się z tego powodu. Energa nie odpisuje, pani obiecywała oddzwonić, niestety tego nie zrobiła. Po dodzwonieniu się mówią
problem z systemem, w punkcie partnerskim nie moga nic sprawdzic......Ciekawe kiedy odetna mi prad......

Opinia: webmister 2014-12-22 | 11:28 1 | 0

Faktury z Energi dostaję (z powodu mojego lenistwa) nadal papierowe. Jedna nie dotarła, a ponieważ niedawno zmienił się rytm przysyłania faktur, nie zorientowałem się, że zalegam z płatnością. Wezwanie przyszło poleconym z zapowiedzią opłaty za wystawienie w kwocie 34zł. Do tej pory przez 15 lat płaciłem terminowo, do tego brak faktury - odwołałem się. W odpowiedzi (odmownej) przeczytałem, że doręczaniem faktur zajmuje sie firma zewnętrzna i Energa nie może odpowiadać za skutki niedoręczenia. Uuuuch, głupota i arogancja. Czekam na kolejną fakturę. Jeśli będzie ta kara, zmieniam operatora i piszę skargę do UOKiKu

Opinia: Niezdecydowana 2014-12-10 | 23:31 0 | 0

Dzisiaj zadzwoniła do mnie konsultantka z energa sa i milutkim tonem zachęcała nie zdecydowałam się nie jestem przekonana czy zmienić dostawcę

Opinia: Marcia 2014-11-27 | 01:59 0 | 0

Dostawcą jest Energa . Już 2 lata co miesiąc odczytuję sam licznik . W eBOK / na stronie internetowej wpisuję stan licznika i za kilka sekund mam fakturę . Mam 2 tygodnie do zapłaty . Płacę przelewem ze swego konta bankowego / bez opłat /. I do czego mieć pretensję ?
Mieczysławie, napisales to 1 lutego 2014 i NIE WIERZE ze podajesz co miesiac, ICH STRONA nie dziala do grudnia a teraz w lutym rozliczenia rzeczywiste nadal nie dzialaja. Poza tym ich polityka jest anty - oni nie chca klientow, nie zalazy im, ludzie im placa bo tak bylo i tak jest, wystarczy ze ktokolwiek zaoferuje to co oni a w sposób uprzejmy a nie CHAMski to po ENERGA pozostanie tylko nieświerzy zapach...

ja też płace co miesiąc wpisuje rozliczenie rzeczywiste i zaraz jest faktura. kontakt jednak beznadziejny

Opinia: Obiektywny 2014-11-08 | 13:16 0 | 0

Mi wyłączył prąd przed świętami za małą zaległość - taka akcja aby szybko wymusić spłatę pieniędzy od ludzi bez żadnego dodatkowego ostrzeżenia... Oczywiście odrazu uregulowałem należność, ale na ponowne podłączenie licznika a co za tym idzie samego prądu czekałem prawie tydzień czasu. Sami sobie przemyślcie czy chcecie być tak traktowani.

Opinia: Siven 2014-10-29 | 12:25 0 | 0

Właśnie jestem na etapie walki z energą. Po wymianie licznika, po jednym miesiącu przyszła kwota do zapłaty równa użyciu 10 miesięcy. Oczywiście BOK tak kręci, że nic z tego nie wynika. Wysłałem ostatnie pismo reklamacyjne, Po zakończeniu sprawy zmieniam dostawce energii.

Nie polecam firmy ENERGA

Opinia: Laura 2014-05-06 | 16:57 0 | 0

Niestety, elektroniczny system rozliczenia rzeczywiste jest niedopracowany i kosztował mnie odsetki od niezapłaconej faktury. Kontakt bardzo słaby. Polityka firmy bardzo nieprzyjazna klientowi (Kiedy napisałam pismo z prośbą o rozłożenie na raty płatności za zaskakująco wysoką fakturę otrzymałam pismo odmowne, bez uzasadnienia - nie do pomyślenia u PGE, z którego usług korzystałam wcześniej).
Również, już drugi raz, płacę odsetki, co prawda są to grosze, ale naprawdę nie wiem za co, bowiem reguluję płatności w terminie i zgodnie z kwotą należności wystawioną na fakturze. Odpowiedzi na pytanie: dlaczego? za co? - brak.
Wszelkie usterki i problemy zawsze nie występują, a przerwy w dostawie prądu bez uprzedzenia są na porządku dziennym. Pogotowie energetyczne niekompetentne / źle informowane z centrali.
To mój pierwszy i ostatni kontakt z tą firmą, planuję zmianę dostawcy...

Opinia: ala 2014-04-28 | 19:37 0 | 0

Zastanów się czy nie warto zmniejszyć ilość lat np do 25, często rata nie tak dużo większa, za to ilość odsetek do spłaty znacznie, znacznie mniejsza

PKO SA jest chyba najlepsze,choć polecam także Getin Noble Bank

gun:)
Witam szukam kredytu hipotecznego na budowę domu na ile te wyliczenia są wiarygodne i czy to prawda ze pko bije o kilka punktów inne banki co da rat kredytu
chce zaciagnac kredyt o wartości 300 000 zl na 35 lat budowa domu .
w kład własny działka która juz mam.
prosze o jakies sugestie porady gdzie naj taniej i naj mniejsze ryzyko.
Przepraszam, czy tu biją ???? Aaaaale o co chodzi ????

Opinia: arek 2014-03-26 | 09:41 0 | 0

Niestety, elektroniczny system rozliczenia rzeczywiste jest niedopracowany i kosztował mnie odsetki od niezapłaconej faktury. Kontakt bardzo słaby. Polityka firmy bardzo nieprzyjazna klientowi (Kiedy napisałam pismo z prośbą o rozłożenie na raty płatności za zaskakująco wysoką fakturę otrzymałam pismo odmowne, bez uzasadnienia - nie do pomyślenia u PGE, z którego usług korzystałam wcześniej).
Wszelkie usterki i problemy zawsze nie występują, a przerwy w dostawie prądu bez uprzedzenia są na porządku dziennym. Pogotowie energetyczne niekompetentne / źle informowane z centrali.
To mój pierwszy i ostatni kontakt z tą firmą, planuję zmianę dostawcy...


mam identycznie. od trzech miesiecy na stronie eboku energi widnieje saldo 0,00. od miesiaca dzwonie do nich co 3 dni i dalej to samo, zero reakcji ... az sie boje raczunku. ogolnie, NIE POLECAM wole zaplacic kilka zl wiecej i miec spokoj

Opinia: GREG 2014-03-19 | 16:48 0 | 0

Najgorsza Firma na rynku Polskiej energi co do kontaktów z klientem i informowania.

Opinia: halo 2014-03-11 | 18:58 0 | 0

gun:)
Witam szukam kredytu hipotecznego na budowę domu na ile te wyliczenia są wiarygodne i czy to prawda ze pko bije o kilka punktów inne banki co da rat kredytu
chce zaciagnac kredyt o wartości 300 000 zl na 35 lat budowa domu .
w kład własny działka która juz mam.
prosze o jakies sugestie porady gdzie naj taniej i naj mniejsze ryzyko.

Przepraszam, czy tu biją ???? Aaaaale o co chodzi ????

Opinia: Adam Wodzisław Śl. 2014-03-02 | 13:07 0 | 0

Witam, zmieniłem dostawce prądu na Energe i oszczędzę rocznie 325zł, na 3 lata umowa to ponad 900zł, niedogodności typu słaby BOK ( w Tauronie też jest słaby) jakoś przemęczę.

Opinia: Gun . 2014-02-11 | 12:40 0 | 0

gun:)
Witam szukam kredytu hipotecznego na budowę domu na ile te wyliczenia są wiarygodne i czy to prawda ze pko bije o kilka punktów inne banki co da rat kredytu
chce zaciagnac kredyt o wartości 300 000 zl na 35 lat budowa domu .
w kład własny działka która juz mam.
prosze o jakies sugestie porady gdzie naj taniej i naj mniejsze ryzyko.

Opinia: zuzycie maleje faktura droższa 2014-02-11 | 11:36 0 | 0

A ja polecam- dzięki ofercie płacę o ponad 600,00 zł rocznie mniej. Spotkałam się z miłą Panią, która mi wszystko doradziła i za mnie załatwiła. Naprawdę polecam kontakt na biuro@gtsilesia.com prosić Panią Justynę. Obecnie Energa ma najlepszą ofertę.
Jeśli zaś chodzi o e-bok to ja podaję stan licznika i fv sama się generuje.

pani Iza i wszystko jasne

Opinia: Iza 2014-02-10 | 21:39 0 | 0

A ja polecam- dzięki ofercie płacę o ponad 600,00 zł rocznie mniej. Spotkałam się z miłą Panią, która mi wszystko doradziła i za mnie załatwiła. Naprawdę polecam kontakt na biuro@gtsilesia.com prosić Panią Justynę. Obecnie Energa ma najlepszą ofertę.
Jeśli zaś chodzi o e-bok to ja podaję stan licznika i fv sama się generuje.

Opinia: tyle powiem 2014-02-08 | 15:17 0 | 0

Dostawcą jest Energa . Już 2 lata co miesiąc odczytuję sam licznik . W eBOK / na stronie internetowej wpisuję stan licznika i za kilka sekund mam fakturę . Mam 2 tygodnie do zapłaty . Płacę przelewem ze swego konta bankowego / bez opłat /. I do czego mieć pretensję ?


Mieczysławie, napisales to 1 lutego 2014 i NIE WIERZE ze podajesz co miesiac, ICH STRONA nie dziala do grudnia a teraz w lutym rozliczenia rzeczywiste nadal nie dzialaja. Poza tym ich polityka jest anty - oni nie chca klientow, nie zalazy im, ludzie im placa bo tak bylo i tak jest, wystarczy ze ktokolwiek zaoferuje to co oni a w sposób uprzejmy a nie CHAMski to po ENERGA pozostanie tylko nieświerzy zapach...

Opinia: taki tam 2014-02-08 | 15:01 0 | 0

OKROPNA OBSLUGA. GLEBOKI KOMUNIZM !!! Brak odpowieddzi. Strona internetowa dial bardzo slabo. Roliczenia rzeczywiste nie daja klientowi NIC poza tym ze Energa mniej zaplaci inkasentowi ale klient nic nie korzysta, trzeba placic dodatkowo zza rozliczenie online- platnosc online. KPINA.

Opinia: wh 2014-02-06 | 09:45 0 | 0

-beznadziejna łączność z BOK

Opinia: en 2014-02-04 | 19:26 0 | 0

Niestety, elektroniczny system rozliczenia rzeczywiste jest niedopracowany i kosztował mnie odsetki od niezapłaconej faktury. Kontakt bardzo słaby. Polityka firmy bardzo nieprzyjazna klientowi (Kiedy napisałam pismo z prośbą o rozłożenie na raty płatności za zaskakująco wysoką fakturę otrzymałam pismo odmowne, bez uzasadnienia - nie do pomyślenia u PGE, z którego usług korzystałam wcześniej).
Wszelkie usterki i problemy zawsze nie występują, a przerwy w dostawie prądu bez uprzedzenia są na porządku dziennym. Pogotowie energetyczne niekompetentne / źle informowane z centrali.
To mój pierwszy i ostatni kontakt z tą firmą, planuję zmianę dostawcy...

Zmienic dostawcę to sobie możesz a operatora już nie Czyli kto ci to będzie naprawiał to już nie masz wpływu.

Opinia: Dami 2014-02-02 | 13:20 0 | 0

Niestety, elektroniczny system rozliczenia rzeczywiste jest niedopracowany i kosztował mnie odsetki od niezapłaconej faktury. Kontakt bardzo słaby. Polityka firmy bardzo nieprzyjazna klientowi (Kiedy napisałam pismo z prośbą o rozłożenie na raty płatności za zaskakująco wysoką fakturę otrzymałam pismo odmowne, bez uzasadnienia - nie do pomyślenia u PGE, z którego usług korzystałam wcześniej).
Wszelkie usterki i problemy zawsze nie występują, a przerwy w dostawie prądu bez uprzedzenia są na porządku dziennym. Pogotowie energetyczne niekompetentne / źle informowane z centrali.
To mój pierwszy i ostatni kontakt z tą firmą, planuję zmianę dostawcy...


Ja mam podobnie z Tauronem jeśli chodzi o eBOK - system kiepski, nie pokazuje aktualnych danych - przez prawie rok miałem NADPŁATĘ mimo wprowadzania co jakiś czas aktualnego zużycia energii - jak bardzo się zdziwiłem wysoką niedopłatą za energię :/

Opinia: Mieczysław 2014-02-01 | 22:20 0 | 0

Dostawcą jest Energa . Już 2 lata co miesiąc odczytuję sam licznik . W eBOK / na stronie internetowej wpisuję stan licznika i za kilka sekund mam fakturę . Mam 2 tygodnie do zapłaty . Płacę przelewem ze swego konta bankowego / bez opłat /. I do czego mieć pretensję ?

Opinia: Sulwester 2014-01-31 | 10:30 0 | 0

Szkoda po opiniach widzę ze nie skorzystam z ich usług

Opinia: Kamila 2014-01-24 | 18:23 0 | 0

Niestety, elektroniczny system rozliczenia rzeczywiste jest niedopracowany i kosztował mnie odsetki od niezapłaconej faktury. Kontakt bardzo słaby. Polityka firmy bardzo nieprzyjazna klientowi (Kiedy napisałam pismo z prośbą o rozłożenie na raty płatności za zaskakująco wysoką fakturę otrzymałam pismo odmowne, bez uzasadnienia - nie do pomyślenia u PGE, z którego usług korzystałam wcześniej).
Wszelkie usterki i problemy zawsze nie występują, a przerwy w dostawie prądu bez uprzedzenia są na porządku dziennym. Pogotowie energetyczne niekompetentne / źle informowane z centrali.
To mój pierwszy i ostatni kontakt z tą firmą, planuję zmianę dostawcy...

Opinia: mówię jak jest 2014-01-03 | 20:18 0 | 0

kontakt z BOK bardzo słaby ... nie wiem czy EBOK działa już dla nowych klientów spoza OSD ...

Opinia: 18 2013-12-26 | 11:28 0 | 0

Kontakt telefoniczny z podanymi numerami BOK żaden. To tak, jak by nie zależało im na klientach. Wiele osób starszych chciałoby przecież porozmawiać, dowiedzieć się czegoś konkretnie przez telefon, a nie wyciskać kolejne cyferki i....nic

Opinia: karczmarka 2013-11-20 | 20:20 0 | 0

cena za KW jaki otrzymałem to 0,221 zł/kWh bez opłaty handlowej.
pobieram około 2tys zł mc...

Opinia: mbm 2013-09-27 | 18:25 0 | 0

brak kontaktu - i to już mnie zniechęciło

Opinia: N_1 2013-09-24 | 08:47 0 | 0

Może i mają najtaniej, ale kontakt z nimi jest fatalny. Udzielają pisemnych odpowiedzi typu jest należna, bo jest należna, jest zgodne, bo jest zgodne.
Proponują korzystanie z kont on-line dla kontrolowania płatności, a tam saldo w każdej zakładce inne i nikt nie potrafi powiedzieć dlaczego.
Próba dodzwonienia się na infolinię - tylko dla cierpliwych krezusów, bo 30 minut przy słuchawce to norma.

Opinia: potencjalny klient 2013-09-18 | 21:10 0 | 0

Nie można się nigdy dodzwonić do Centrum Obsługi Klienta, nie da się z nikim porozmawiać - zawsze odpowiada automat. Pani od kolektorów słonecznych na osobnej linii jest natomiast bardzo miła.

Opinia: jan 2013-09-05 | 11:55 0 | 0

najtańsi, spróbuję!