Wróć na stronę kategorii

T-Mobile pożyczka gotówkowa

Opinia: matek181 2017-08-25 | 17:10 0 | 0

Wybrałem kredyt gotówkowy na 2 tysiące. Do zapłaty mam 2164 zl Kredyt na 8 miesięcy. Następnego dnia roboczego otrzymałem przelew.

Opinia: leszek 2017-05-15 | 18:23 0 | 0

Ja szczerze polecam.niewierzylem ze cos zalatwie przez telefon ale w 1 rozmowie i podpisaniu papierow u kuriera po2 dniach pieniadze mialem na koncie.

Opinia: marik80 2015-11-05 | 20:43 0 | 0

Chciałam również ostrzec przed tym bankiem, poniewaz z jest to bank nieprofesjonalny. Na początku pażdziernika otrzymałam telefon od konsultanat Alior z zapytaniem odnosnie zawarcia kredytu. Myslałam kilka minut, gdyz oferta wydawala mi sie atrakcyjna i podjęłam procedure kredytu. Oczywiście po prawidłowej weryfikacji, ze kredytu mogą mi udziellić przystapiono do finalizacji sprawy. Jako, ze jestem na emeryturze niezbędne byłł przellew odnosnie moich dochodów, co tez uczyniłam wysławszy im skan przelewu ZUS. Konsultantka stwierdziiła, oczywiscie cała procedura odbywala sie przez telefon, że w dniu jutrzejszym pieniążki będą na koncie. Czekam 1 dzień, drugi i nastepnego dnia dzwonię,że na moim koncie ibrak środków.Pani mnie uspokaja, że pewnie bank przeciąga księgowanie. Cierpliwośc moja się kończyła, tel. nie były odbierane i po tyg. zadzwonił kto inny z informacja że nastapiła pomyłka i oni mój kredyt wyslali na konto ZUS, oczywiscie mnie przeproszą na piśmie, czego do dziś nie otrzymałam. Uruchomili tzw. odwrotny przelew aby oni otrzym ali zwrot błędnie wysłanych srodków, a mnie kazano czekać. Niestety moja cierpliwośc i tak była wystawiana na próbę, na wskutek czego udałam się do najbliższej placówki banku o odstapienie od umowy kredytu i od umowy ubezpieczenia, zmieściłam się w czasie 14-tu dni. Jakież było moje zdziwienie, bo po m-cu bank wysyła mi drogą mailowa i sms-y tzw. odsetki karne, że nie płaqę rat. Sprawe oddali do windykacji długówi oni mnie też nękalli telefonami.Udałam sie ponownie do placówki banku z reklamacją, iż żądaja odemnie coś czego nie posiadam. Przez ponad 2 m-ce nie miałam spokojnego snu, po prostu to żenada. Wiem, że każdy ma prawo do pomyłki, ale i rzetelnego podejścia w celu wyjaśnienia problemu.Nie polecam banku.


Przecież Alior Sync nie ma placówki, to bank internetowy! Coś Pani ściemnia!

ma placówki albo oddziały

Opinia: cxhf 2015-06-08 | 21:43 0 | 0

T-mobile to bank dla tych co nie lubia kredytow i chcą jak najmniej być dojonymi przez banksterkę

Opinia: klient banku 2015-04-28 | 22:31 1 | 4

Jak dla mnie super! Decyzja faktycznie w 3 minuty, a pieniądze zostały przelane na konto sprzedającego po 10 minutach :) Pełen profesjonalizm :) Polecam!

To jest jakiś żart, albo wpis pracownika banku. Rzeczywistość T-Mobile jest porażająca.

Opinia: zwykły klient 2015-04-28 | 22:27 7 | 0

TRAGEDIA do kwadratu. Procedura kredytowa trwała 12 dni i zakończyła się porażką. Pani analityk drogą mailową żądała coraz to nowych zaświadczeń. Curiosum było żądanie wydruków przelewów do ZUS i US, na których miałem potwierdzić w swoim banku za zgodność z pieczęciami i podpisami. Mimo, że na wydruku przelewu jest napisane, że nie wymaga stempla ani podpisu. Dużą przeszkodą dla pani analityk były 3-stronicowe skany załączników. Z uporem twierdziła, że nie przysłałem dowodów wpłat, bo ona widzi tylko jedną, pierwszą stronę. Pani była niereformowalna, bowiem z obsługą komputera miała problemy do samego końca. Na moje maile Pani odpowiadała średnio po 2 dniach. Dwunastego dnia zrezygnowałem. TOTALNA PORAŻKA. Serdecznie odradzam. Chcesz mieć zszargane nerwy? Staraj się o pożyczkę w T-Mobile, ale zapomnij o pieniądzach.

Opinia: Ania 2015-04-27 | 13:18 3 | 0

TRAGEDIA! Otrzymanie kredytu to niby prosta sprawa, mówią, że wszystko jest w porządku i nagle decyzja jest negatywna i nikt nie potrafi wyjaśnić dlaczego. Zdecydowanie najgorszy bank jeśli chodzi o kredyt. ODRADZAM WSZYSTKIM!

Opinia: plusik36 2015-04-23 | 21:00 0 | 0

Chciałam również ostrzec przed tym bankiem, poniewaz z jest to bank nieprofesjonalny. Na początku pażdziernika otrzymałam telefon od konsultanat Alior z zapytaniem odnosnie zawarcia kredytu. Myslałam kilka minut, gdyz oferta wydawala mi sie atrakcyjna i podjęłam procedure kredytu. Oczywiście po prawidłowej weryfikacji, ze kredytu mogą mi udziellić przystapiono do finalizacji sprawy. Jako, ze jestem na emeryturze niezbędne byłł przellew odnosnie moich dochodów, co tez uczyniłam wysławszy im skan przelewu ZUS. Konsultantka stwierdziiła, oczywiscie cała procedura odbywala sie przez telefon, że w dniu jutrzejszym pieniążki będą na koncie. Czekam 1 dzień, drugi i nastepnego dnia dzwonię,że na moim koncie ibrak środków.Pani mnie uspokaja, że pewnie bank przeciąga księgowanie. Cierpliwośc moja się kończyła, tel. nie były odbierane i po tyg. zadzwonił kto inny z informacja że nastapiła pomyłka i oni mój kredyt wyslali na konto ZUS, oczywiscie mnie przeproszą na piśmie, czego do dziś nie otrzymałam. Uruchomili tzw. odwrotny przelew aby oni otrzym ali zwrot błędnie wysłanych srodków, a mnie kazano czekać. Niestety moja cierpliwośc i tak była wystawiana na próbę, na wskutek czego udałam się do najbliższej placówki banku o odstapienie od umowy kredytu i od umowy ubezpieczenia, zmieściłam się w czasie 14-tu dni. Jakież było moje zdziwienie, bo po m-cu bank wysyła mi drogą mailowa i sms-y tzw. odsetki karne, że nie płaqę rat. Sprawe oddali do windykacji długówi oni mnie też nękalli telefonami.Udałam sie ponownie do placówki banku z reklamacją, iż żądaja odemnie coś czego nie posiadam. Przez ponad 2 m-ce nie miałam spokojnego snu, po prostu to żenada. Wiem, że każdy ma prawo do pomyłki, ale i rzetelnego podejścia w celu wyjaśnienia problemu.Nie polecam banku.
Przecież Alior Sync nie ma placówki, to bank internetowy! Coś Pani ściemnia!

To że Sync jest internetowy to dalej jego zarządcą jest stacjonarny Alior. Nie wiem jakim trzeba być przychlastem aby nie zauważyć iż wszystkie banki stacjonarne posiadają swoje internetowe odpowiedniki. Tylko za usługi w stacjonarnej placówce trzeba płacić i to czasem dużo.

Opinia: misio 2015-04-03 | 13:30 0 | 0

Niestety od 1 czerwca br. T-mobile bankowe wprowadza comiesięczną opłatę za plastik w wysokości 6 zł, chyba, że wykonamy obrót transakcjami bezgotówkowymi na kwotę min. 200 zł, wtedy pozostaje jak dotychczas 0 zł.

Żenua.

Opinia: xczarnecka 2014-10-28 | 07:36 0 | 0

witam mialam konto przez 5lat do momentu jak nabrali mnie w butelke nie znaja przepisow nie wiedza co to jest art 54 prawa bankowego zenada zaraz zamknela choc bardzo mi utrudniali zamkniecie konta

Opinia: pawel 2014-06-02 | 21:13 0 | 0

tera i jak dostales kredyt ? ile to wszystko trwało ?

Opinia: tera 2014-04-09 | 01:33 0 | 0

ja mam u nich konto i jest ok w piątek złożyłam internetowy wniosek o kredyt , decyzja pozytywna , w poniedziałek miła pani zadzwonila by umówić kuriera na wtorek , kurier oczywiście był i zabrał umowę podpisaną o kredyt , teraz tylko czekam na końcowy etap czyli ostateczną decyzje i przelew na konto .

Opinia: amstaf 2014-04-01 | 00:55 0 | 0

odradzam,kupilem na allegro sprzet na 4 raty spacilem w 3 miesiace , teraz chce wziasc kredyt na zakupy w allegro za podobna kwote i odmawaiaj. najgorsze ze nikt nie potrafi mi udzielic informacji w banku. dodam ze zalorzylem konto w tym banku i sa tam przelewane moje swiadczenia, jestem na rencie mam rente na stale

Opinia: mushka 2014-03-31 | 22:50 0 | 0

Jak dla mnie super! Decyzja faktycznie w 3 minuty, a pieniądze zostały przelane na konto sprzedającego po 10 minutach :) Pełen profesjonalizm :) Polecam!

Opinia: alior sync klient 2014-03-07 | 01:04 1 | 0

Ok ja ma konto w Alior Sync prawie od początku istnienia banku także może też się wypowiem :)
Kiedyś miałem konto w inny m konkurencyjnym banku, jednak ich zachowanie przechyliło szalę goryczy i postanowiłem zmienić.
Początkowo miałem wątpliwości jednak po przeczytaniu tego ciekawego artykułu http://alior-sync-konto.pl/alior-sync-opinie-o-banku/ zdecydowałem się na otwarcie rachunku.
Do tej pory nie zapłaciłem nic za to konto co jest nie do pomyślenia w przypadku kont w innych bankach.

Opinia: nowy klient 2014-02-27 | 18:58 0 | 0

witam
w poniedziałek 24.02 dzwonili do mnie z pozytywną decyzją kredytową, mijają 3 dni i nic.... beznadzieja ile można czekać???

Opinia: Luiza 2014-01-14 | 22:52 0 | 1

Chciałam również ostrzec przed tym bankiem, poniewaz z jest to bank nieprofesjonalny. Na początku pażdziernika otrzymałam telefon od konsultanat Alior z zapytaniem odnosnie zawarcia kredytu. Myslałam kilka minut, gdyz oferta wydawala mi sie atrakcyjna i podjęłam procedure kredytu. Oczywiście po prawidłowej weryfikacji, ze kredytu mogą mi udziellić przystapiono do finalizacji sprawy. Jako, ze jestem na emeryturze niezbędne byłł przellew odnosnie moich dochodów, co tez uczyniłam wysławszy im skan przelewu ZUS. Konsultantka stwierdziiła, oczywiscie cała procedura odbywala sie przez telefon, że w dniu jutrzejszym pieniążki będą na koncie. Czekam 1 dzień, drugi i nastepnego dnia dzwonię,że na moim koncie ibrak środków.Pani mnie uspokaja, że pewnie bank przeciąga księgowanie. Cierpliwośc moja się kończyła, tel. nie były odbierane i po tyg. zadzwonił kto inny z informacja że nastapiła pomyłka i oni mój kredyt wyslali na konto ZUS, oczywiscie mnie przeproszą na piśmie, czego do dziś nie otrzymałam. Uruchomili tzw. odwrotny przelew aby oni otrzym ali zwrot błędnie wysłanych srodków, a mnie kazano czekać. Niestety moja cierpliwośc i tak była wystawiana na próbę, na wskutek czego udałam się do najbliższej placówki banku o odstapienie od umowy kredytu i od umowy ubezpieczenia, zmieściłam się w czasie 14-tu dni. Jakież było moje zdziwienie, bo po m-cu bank wysyła mi drogą mailowa i sms-y tzw. odsetki karne, że nie płaqę rat. Sprawe oddali do windykacji długówi oni mnie też nękalli telefonami.Udałam sie ponownie do placówki banku z reklamacją, iż żądaja odemnie coś czego nie posiadam. Przez ponad 2 m-ce nie miałam spokojnego snu, po prostu to żenada. Wiem, że każdy ma prawo do pomyłki, ale i rzetelnego podejścia w celu wyjaśnienia problemu.Nie polecam banku.


Przecież Alior Sync nie ma placówki, to bank internetowy! Coś Pani ściemnia!

Opinia: Iga Bartosiewicz. 2013-12-11 | 21:59 0 | 0

Chciałam również ostrzec przed tym bankiem, poniewaz z jest to bank nieprofesjonalny. Na początku pażdziernika otrzymałam telefon od konsultanat Alior z zapytaniem odnosnie zawarcia kredytu. Myslałam kilka minut, gdyz oferta wydawala mi sie atrakcyjna i podjęłam procedure kredytu. Oczywiście po prawidłowej weryfikacji, ze kredytu mogą mi udziellić przystapiono do finalizacji sprawy. Jako, ze jestem na emeryturze niezbędne byłł przellew odnosnie moich dochodów, co tez uczyniłam wysławszy im skan przelewu ZUS. Konsultantka stwierdziiła, oczywiscie cała procedura odbywala sie przez telefon, że w dniu jutrzejszym pieniążki będą na koncie. Czekam 1 dzień, drugi i nastepnego dnia dzwonię,że na moim koncie ibrak środków.Pani mnie uspokaja, że pewnie bank przeciąga księgowanie. Cierpliwośc moja się kończyła, tel. nie były odbierane i po tyg. zadzwonił kto inny z informacja że nastapiła pomyłka i oni mój kredyt wyslali na konto ZUS, oczywiscie mnie przeproszą na piśmie, czego do dziś nie otrzymałam. Uruchomili tzw. odwrotny przelew aby oni otrzym ali zwrot błędnie wysłanych srodków, a mnie kazano czekać. Niestety moja cierpliwośc i tak była wystawiana na próbę, na wskutek czego udałam się do najbliższej placówki banku o odstapienie od umowy kredytu i od umowy ubezpieczenia, zmieściłam się w czasie 14-tu dni. Jakież było moje zdziwienie, bo po m-cu bank wysyła mi drogą mailowa i sms-y tzw. odsetki karne, że nie płaqę rat. Sprawe oddali do windykacji długówi oni mnie też nękalli telefonami.Udałam sie ponownie do placówki banku z reklamacją, iż żądaja odemnie coś czego nie posiadam. Przez ponad 2 m-ce nie miałam spokojnego snu, po prostu to żenada. Wiem, że każdy ma prawo do pomyłki, ale i rzetelnego podejścia w celu wyjaśnienia problemu.Nie polecam banku.

Opinia: Jan Kowalski 2013-10-30 | 10:02 0 | 0

Tylko pamiętajcie że to jest ułamek jakieś parę procent ludzi którzy mają takie problemy bo ludzie którzy problemu nie mnieli nie przyjdą na forum o tym pisać bo po co jak wszystko było w porządku. Przykład jakiś allegrowicz ma 100tyś pozytywnych komentarzy a w tym 100 negatywnych to co już nikt od niego nie kupi???

Opinia: Pandemiczny 2013-10-30 | 09:55 0 | 0

A ja mam od 9 miesięcy konto w tym banku i na razie żadnych problemów nie ma ale pożyczki bym nie brał w baku który nie ma swojej siedziby bo jak by było coś nie tak to co mam dzwonić bezsens, ja muszę mieć możliwość pójścia i wypytania się co i jak. Ale jako konto do płacenia i wypłacania gotówki to w porządku.

Opinia: ~Jarek 2013-10-03 | 17:01 0 | 0

cierpliwości. radzę spytać na infolinii o status na pewno pomogą. Albo porozmawiac z konsultantem Wirtualnego Oddziału.
Witam po rozmowie z konsultantem dowiedzialem sie ze wszystko ok,maja jakies drobne problemy techniczne mam czekac maksymalnie 2 dni :-)

Opinia: zulu gula 2013-10-01 | 14:39 0 | 0

cierpliwości. radzę spytać na infolinii o status na pewno pomogą. Albo porozmawiac z konsultantem Wirtualnego Oddziału.

Opinia: eto 2013-10-01 | 14:02 0 | 0

w moim przypadku poszło bardzo szybko. otrzymałem decyzję i środki z pożyczki chyba nawet następnego dnia po podpisaniu dokumentów.

Opinia: Jarek 2013-09-30 | 17:40 0 | 0

witam ,zgadzam sie z wczesniejszymi wpiasni ,trzeba miec duzo cierpliwosci zeby otrzymac od SYNC pozyczke.Ja podpisalem umowe u kuriera 09,01 do dzis nie mam kasy na koncie choc mam konto w SYNCU,gdy dzwonilem na infolinie to sie dowiedzialem ze sa problemy techniczne nam czekac,nikt juz mi nie powiedzial jak dlugo.Co do kuriera to pani konsultant dzwoniac powiedziala ze bedzie na 100 procent 07,01 tego dnia oczywiscie go nie bylo po telefonie do SYNC pojawil sie laskawie 2 dni pozniej.NIE POLECAM I ODRADZAM
Witam
Mam obecnie podobnie jak pan Seba wniosek zlozylem 22,09.Decyzja pozytywna od tego czasu cisza,dzis dzwonilem do Sync i pani mowi ze wszystko ok i mam czekac jeszcze tylko 2 dni:-) czy ktos moze mi odpisac ile czekal na pozyczke?

Opinia: klient 2013-09-30 | 15:23 0 | 0

Syn to bardzo dobra usługa bankowa. Mamy konta od kilku miesięcy, chłopak ma raty na Allegro. Decyzja kredytowa przyszła szybko, bez komplikacji. Samo konto i opłaty (a raczej ich brak) są rewelacyjne. Bardzo polecam ten bank, zrezygnowaliśmy z PKO dla niego i było warto.
moze u pana bylo szybko ja czekam kolejny dzien na pozyczke (dokladnie 6) pozyczki w Sync to porodia profesjonolizmu

Opinia: ~seba74 2013-09-30 | 15:19 0 | 0

Witam
Kredyt otrzymalem po 13 dniach od wizyty kuriera plus kilka telefonow do nic nie wiedzacych konsultantow,obecnie mam podobny przypadek po pozytywnej decyzji na limit w koncie czekam 6 dzien zeby lilmt trafil na moje konto

Opinia: Ewka 2013-09-26 | 16:02 0 | 0

Do pana Seby czy otrzymał już pan pożyczke na konto ponieważ mam ten sam problem


Nie wiem jak u Pana seby,ale u mnie była w poniedziałek (wniosek wysłany w piątek w południe) http://aliorbankopinie.blogspot.com/p/pozyczka-gotowkowa.html

Opinia: Cinka 2013-08-09 | 15:47 0 | 0

Syn to bardzo dobra usługa bankowa. Mamy konta od kilku miesięcy, chłopak ma raty na Allegro. Decyzja kredytowa przyszła szybko, bez komplikacji. Samo konto i opłaty (a raczej ich brak) są rewelacyjne. Bardzo polecam ten bank, zrezygnowaliśmy z PKO dla niego i było warto.

Opinia: ola 2013-07-26 | 15:29 0 | 0

jeśli kupujecie przez Allegro na raty to dajcie sobie spokój....Czekałem 3 tygodnie na zrealizowanie całej procedury,a miało być szybko.Dodzwonicie się tylko pod numer 801.... pod którym niekompetentne osoby które za dużo nie potrafią zrobić,a więcej obiecać.O przedterminową spłate kredytu musiałem dzwonić 4 razy !!! Wysłałem tez listem poleconym prośbę o wyliczenie pozostałej kwoty do spłaty to po miesiącu cisza....dopiero wspomniane telefony pomogły.Mają klienta głęboko gdzieś,jesteście jak przedmiot na którym mogą zarobić.

Ja mam 21 lat wzielam na raty sprzet za 4200zł . Wszystko online. Kasa poszla na konto sprzedawcy. Rate place tylko 138zł odsetki tylko 758 zł!!!

Opinia: Dolar 2013-07-17 | 13:35 0 | 0

Złożyłem wniosek o linie debetową , wstępna decyzja OK i prosimy czekac na telefon konsultanta.... i czekam tak sobie juz ponad tydzień , bo nikt nie raczy zadzwonić , a na infolinii za kazdym razem rozmawiasz z inna osobą która rozkłada ręce i każe czekać (podobno dwa dni robocze). Ale ok , może produkt kredytowy przerasta ich możliwości , więc próbuję czegoś prostszego - proszę o opinię bankową dotyczącą mojego rachunku. Uprzejma pani informuje ze nie ma sprawy, już wysyłamy na adres mailowy i ..... znowu czekam ! Dopiero po dwóch interwencjach łaskawie przesłali informację że mam u nich rachunek bankowy od daty z takim a takim saldem. ( w ich opinii jest to opinia bankowa) . REASUMUJĄC = MOIM ZDANIEM BANK NADAJE SIĘ WYŁĄCZNIE DO OBSŁUGI NASTOLATKÓW I ICH KIESZONKOWEGO , ALE NIC WIĘCEJ !

Opinia: katt 2013-05-22 | 18:32 0 | 0

Witam! Bardzo proszę o wypełnienie krótkiej i nieskomplikowanej ankiety wszystkich klientów Alior Sync. Informacje, które chcę dzięki niej uzyskać są niezbędne do skończenia mojej pracy licencjackiej, więc z góry bardzo dziękuję za pomoc!! :)
http://moje-ankiety.pl/respond-46444.html

Opinia: Obserwator 2013-02-27 | 12:45 0 | 0

Do Seby i Emi: z czystej ciekawości czy otrzymaliście wreszcie te pieniądze?
Do Grzegorza: czemu masz taką opinię o Alior Sync? Tobie też coś nie pykło z tym Bankiem?

Opinia: grzegorz 2013-02-27 | 09:45 0 | 0

Sync to wielka sciema i oszustwa przeplatane oszustwami. Szkoda czasu zdrowia i nerwów

Opinia: Emi 2013-01-21 | 17:10 0 | 0

Do pana Seby czy otrzymał już pan pożyczke na konto ponieważ mam ten sam problem

Opinia: seba 2013-01-17 | 13:20 0 | 0

witam ,zgadzam sie z wczesniejszymi wpiasni ,trzeba miec duzo cierpliwosci zeby otrzymac od SYNC pozyczke.Ja podpisalem umowe u kuriera 09,01 do dzis nie mam kasy na koncie choc mam konto w SYNCU,gdy dzwonilem na infolinie to sie dowiedzialem ze sa problemy techniczne nam czekac,nikt juz mi nie powiedzial jak dlugo.Co do kuriera to pani konsultant dzwoniac powiedziala ze bedzie na 100 procent 07,01 tego dnia oczywiscie go nie bylo po telefonie do SYNC pojawil sie laskawie 2 dni pozniej.NIE POLECAM I ODRADZAM

Opinia: kali 2012-11-19 | 23:11 0 | 0

jeśli kupujecie przez Allegro na raty to dajcie sobie spokój....Czekałem 3 tygodnie na zrealizowanie całej procedury,a miało być szybko.Dodzwonicie się tylko pod numer 801.... pod którym niekompetentne osoby które za dużo nie potrafią zrobić,a więcej obiecać.O przedterminową spłate kredytu musiałem dzwonić 4 razy !!! Wysłałem tez listem poleconym prośbę o wyliczenie pozostałej kwoty do spłaty to po miesiącu cisza....dopiero wspomniane telefony pomogły.Mają klienta głęboko gdzieś,jesteście jak przedmiot na którym mogą zarobić.

Opinia: Olor 2012-10-09 | 14:40 0 | 0

akceptują umowę zlecenie? Jeśli tak to super, chyba się skuszę

owszem akcpetują ale lepiej dowiedz się dokładnie jak z pozostałymi warunkami żeby nie było poźniej niespodzianki

Opinia: WiecznyStudent 2012-10-09 | 14:03 0 | 0

akceptują umowę zlecenie? Jeśli tak to super, chyba się skuszę

Opinia: Patt 2012-10-09 | 12:21 0 | 0

potwierdzam, to jakieś SF, mija 3 czy czwarta doba, a ja po niby przyznanej pożyczce mam napiętą sytuacje na allegro, sprzedawca nie ma kasy, ja nie mam towary, nie jestem w stanie uzyskać w aliorze jakichkolwiek informacji, za to mam juz umowę którą wysłali

fakt, trochę mieli problemów z działem informacji ale już jest lepiej, ja nie miałem niespodzianek, dowiedziałem się tego co chciałem

Opinia: Wieroński 2012-07-24 | 20:53 0 | 0

Zakupy przez internet. Umowa online 3 minuty, po ośmiu dniach od zakupu nikt nie potrafi wyjaśnić dlaczego nie ma wpłaty na konto sprzedającego,
A miało być, szybko ,miło i przyjemnie.
Odstąpienie od umowy tylko list polecony. Koszty? 3 połączenia telefoniczne ok. 5 zł. list polecony 3,8 zł. Towar nie kupiony. Stanowczo odradzam!!!!

Opinia: meanea 2012-07-11 | 18:41 0 | 0

i to nie jes ninja:)

Opinia: Ali 2012-06-28 | 11:36 0 | 0

FATALNIE! Pracownik banku nie był w stanie udzielić mi właściwych odpowiedzi odnośnie pożyczki, która została zaciągnięta dzień wcześniej przez allegro, połączenie do konsultanta od tego produktu TYLKO na 801 /!!!!/ Nie ma możliwości by zadzwonić na nr stacjonarny z komórki, obsługa kiepska, pan co chwilę puszczał muzykę, kosztowało mnie to dodtakowo kolejne 6 zł plus VAT za połączenie.

Błędny nr rachunku bankowego w umowie pożyczki, niemożność dokonania przelewu z innego banku, bo wyskakuje info, że nr rachunku niezgodny, informatyk w moim banku udzielił mi info, że prawdopodobnie będzie trzeba założyć konto osobiste w ALIOR SYNC by można dokonywać spłat rat pożyczki /!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!/