Icon
Konto z kartą debetową w przesyłce kurierskiej PKO Banku Polskiego
Kredyty gotówkowe
Poradnik kont bankowych

Konto z kartą debetową w przesyłce kurierskiej PKO Banku Polskiego


Icon 7/15/2016 | 12:00 AM
Icon 2 min. czytania
Icon Rzetelne źródło informacji

Otwarcie rachunku w PKO Banku Polskim będzie teraz bardziej wygodne. Jeśli klient złoży wniosek o otwarcie konta drogą internetową, wraz z umową i pakietem startowym otrzyma kartę debetową. 

Konto z kartą debetową w przesyłce kurierskiej PKO Banku Polskiego

Internetowy proces otwierania kont w PKO Banku Polskim jest wygodny, szybki i bezpieczny. Po wypełnieniu prostego wniosku na stronie www.pkobp.pl, do klienta dzwoni konsultant PKO Banku Polskiego, który weryfikuje dane podane we wniosku. Telefoniczna weryfikacja danych umożliwia sprawne i bezbłędne skonstruowanie umowy, nadanie karty debetowej, wydruk dokumentów i przygotowanie przesyłki kurierskiej.  Po dostarczeniu przesyłki, kurier informuje PKO Bank Polski o złożeniu przez klienta podpisu na umowie.

- To szybki proces, w którym wykorzystaliśmy komunikację SMS między kurierem i PKO Bankiem Polskim. Od razu po wizycie kurier potwierdza status umowy przesyłając wiadomość SMS, a Bank w zasadzie od ręki może aktywować usługi dla klienta - mówi Dyrektor Pionu Bankowości Elektronicznej Wojciech Bolanowski.

Dzięki szybkiej ścieżce powiadamiania o podpisaniu umowy z Bankiem, klienci mogą od razu logować się do serwisu bankowości elektronicznej iPKO, wykonywać samodzielnie operacje na rachunku i korzystać z karty debetowej z jednym z dziewiętnastudowolnie wybranych wizerunków z galerii kart w serwisie.

Dodatkowym usprawnieniem procesu otwierania kont jest niemal natychmiastowy kontakt ze strony Cantact Center PKO Banku Polskiego. Podczas rozmowy z konsultantem, klienci otrzymują  wsparcie w wykonaniu pierwszych kroków w serwisie bankowości elektronicznej iPKO.

- Klienci otwierający ROR w kanałach elektronicznych mają często problemy z samodzielną aktywacją rachunku, kanałów, potrzebują często paru rad jak efektywnie zarządzać swoimi finansami w Internecie. Parę godzin po wizycie kuriera do klienta dzwoni więc konsultant Contact Center i przeprowadza za rękę klienta przez pierwsze logowanie i pokazuje możliwości iPKO – dodaje Wojciech Bolanowski.

Włączenie usług kurierskich w proces zakładania konta to kolejny etap otwarcia PKO Banku Polskiego na klientów preferujących zdalne kanały w obsłudze finansowej. Dodatkowo PKO Bank Polski wprowadza możliwość wybrania kodów SMS jako podstawowego narzędzia autoryzacji. Z tej usługi, oprócz nowych klientów, mogą także skorzystać dotychczasowi klienci PKO Banku Polskiego.

Data opublikowania: 7/15/2016

    Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego, pasjonatka świata finansów. Specjalizuje się w wyjaśnianiu złożonych zagadnień związanych z kredytami i finansami w sposób prosty i przystępny dla każdego. Prywatnie miłośniczka fotografii i entuzjastka podróży, które inspirują ją do odkrywania nowych perspektyw.

    Oddaj głos, to dla mnie ważne!
    obrazek
    2.4
    Na podstawie 3 ocen

    Sprawdź podobne artykuły

    Komentarze

    0 komentarzy
    Ekspert